Pagina's

donderdag 6 september 2012

STUDY


Oké, oké, nog één klaag berichtje over school, maar ik hoop dat ik morgen in staat ben om een soort van juich-post te maken. Zoals ik al vertelde is mijn studie in Nijmegen niet wat ik verwachtte. Ik ben helemaal verkeerd voorgelicht, en dat neem ik mijn school best wel kwalijk. Gelukkig sprak ik een vriendin van mij die ook communicatie studeert, maar dan in Ede. Zij was zó enthousiast. Ze vertelde er over en ik dacht: dít is was ik verwachtte! Waarom heb ik al die vakken niet. Inmiddels heb ik al een gesprek gehad op school, en ja het antwoord was dat het toch echt vrij economisch zal blijven.

Dus heb ik besloten contact op te nemen met de school in Ede. Mijn woonplaats nota bene. En morgen mag ik op gesprek komen of ik misschien nog zou kunnen instromen. Ik hoop het van harte, want de opdrachten die mijn vriendin nu heeft maken mij alweer een stuk blijer.

Als ik inderdaad nog binnen kan komen op die school ben ik qua studie super blij, dat mag duidelijk zijn! Maar het studenten leven in Nijmegen is toch wat me zo ontzettend aantrok. Daarbij komt dat ik echt een aantal super leuke mensen heb mogen leren kennen, en die zal ik nu dus ook nog maar heel weinig zien.

Allebei heeft het voor en nadelen, maar ik moet nu kiezen voor wat ík wil, wat míj leuk lijkt en gelukkig maakt. En ik hoop dat deze keuze daarin de juiste is! Dat zal gelijk een positievere input geven in mijn berichtjes!

Gelukkig hoef ik de Starbucks die op mijn perron zit niet te missen, mijn hopelijk nieuwe school heeft er zelf een! (Oké, misschien is dat helemaal niet positief, voor mijn portemonnee dan...)

Jullie gaan het van me horen!

Liefs,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten