Pagina's

vrijdag 31 augustus 2012

STUDY

Na een super gezellig intro vorige week begon deze week mijn studie. Spannend, maar ook leuk. Het is toch wel een 'ding'. Nieuwe mensen, nieuwe vakken, nieuwe stad, nieuwe school: alles is nieuw! Om het nog maar niet te hebben over het ontzettend vroege opstaan. In eerste instantie dacht ik: oh heerlijk, 8.45 aanvang van het eerste college. Op dat moment bedacht ik me niet dat ik er natuurlijk ook moest komen, met de trein wel te verstaan. Een project van zo'n vijf kwartier. En dat twee keer per dag.

Ik moet eerlijk zijn, dat breekt me nu al op. Daar komt bij dat mijn studie tot nu toe niet helemaal is wat ik er van had gehoopt. Het is zó economisch en commercieel ingesteld! Ik had meer gehoopt op wat meer creativiteit in de praktische zin van het woord. Niet 'creatief naar oplossingen zoeken'.

Maar natuurlijk kun je na een week niet oordelen, dus zal ik mijn tandjes even op elkaar moeten zetten, en dan zullen we wel zien waar we terecht komen!

Wordt vervolgd!

Liefs,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten