Pagina's

vrijdag 3 augustus 2012

SHOPPING: Groningen

Inmiddels ben ik aanbeland in het hoge noorden, zoals ik het maar noem. Ik sta op een camping met mijn opa en oma, zusje en moeder in Noordlaren. Já, als in 5 kilometer boven het befaamde 'Berend Botje, ging uit varen met zijn scheepje naar...' and so it goes on. Je snapt wat de meest gemaakte grappen deze dagen zijn ;-)
Het leuke hier aan is, is dat we zo'n 15 km onder Groningen zitten. Dat wordt shoppen, hoop ik, en daar hoort dus een wish-list bij!
Want wat wil ik allemaal hebben? Hier komt 'ie!


-WaterBobble,já de waterfles.
-Mooie en overzichtelijke agenda
-Tas voor school
-Oude fotorolletjes
-College blokken
-Anything else..

Dat is voor morgen, of volgende week. Vandaag heb ik lekker mijn tentje opgebouwd, waar ik de komende nachten met mijn zusje in zal slapen. Daarna hebben we een lekker stukje door de polders gefietst om vervolgens wat te drinken aan het meer, in de heerlijke zon: jaja! En als afsluiter zijn we lekker wezen chinezen. 
Oké, om eerlijk te zijn sluit ik de avond denk ik af met een lekker glaasje Baileys, maar dat moet ik nog maar even zien.


Iemand van jullie die nog tips heeft voor het shoppen in Groningen, leuke adresjes (van tweedehands zaakjes), aanraders óf tips voor spullen die ik moet aanschaffen voor mijn Propedeuse? 


Liefs,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten