Pagina's

maandag 13 augustus 2012

REVIEW: Water Bobble



Vorige week kocht ik mijn roze Water Bobble, die ik al heel erg lang wou hebben. Het klonk allemaal top: geld besparen, beter voor milieu en schoner water.

Geld besparen is logisch, aangezien je geen flesjes meer hoeft te kopen. En wanneer je alle flesjes die je koopt gaat optellen qua prijs wordt dat snel een flink bedrag wordt! Daar komt bij dat al die flesjes super slecht zijn voor het milieu. Dus dat zijn al wat voordelen.

Nu betwijfel ik alleen in hoeverre het filter echt filtert, om het zo maar te zeggen. Er zullen vast wat dingen in het filter blijven hangen, maar of het ook echt gezonder is: geen idee. Het enigste wat ik weet is dat het design leuk is, ROZE en milieu- en portemonnee vriendelijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten