Pagina's

zaterdag 11 augustus 2012

NEW IN

Voor de afwisseling ben ik vandaag weer wezen winkelen, deze keer in Hoogeveen. Ben er nu een paar keer geweest en vind de binnenstad altijd erg gezellig. Het is dat misschien wel een lange straat and that's it, maar door het water en de kleine bruggetjes vind ik het altijd knus aandoen!

Samen met mijn Shopping-team, bestaande uit mijn moeder, oma en zusje liep ik als eerste de C&A in. Stiekem heb ik altijd een trauma gehad aan die winkel. Als jong meisje was ik altijd mollig en niets wat ik daar leuk vond was er in mijn maat. Of tenminste, voor mij lichaamsbouw. Dus dat betekende tranen, elke keer dat we daar vandaan kwamen. Daarna kwam de leeftijd dat het ontzettend not done was om daar iets te kopen, en toen de periode waarin ik vrij weinig leuk vond bij deze winkel. Maar samen met mijn winkel-maatjes liep ik er naar binnen en zag dit shirtje met kant. Toevallig ben ik dol op kant, dus dat werd passen, en jaaaa hij zat goed! En dat voor die prijs :-) 19,-  C&A

Ik herinnerde me nog dat Hoogeveen geen H&M had, de laatste keer dat ik er was tenminste. Om eerlijk te zijn weet ik niet meer wanneer dat was, maar inmiddels zit er een prachtige H&M, twee verdiepingen, mooi en groot! Eigenlijk had ik na al mij winkel-dagen wel genoeg H&M gezien om te beseffen dat ik er niets meer zou vinden. Maar toen waren daar de gekleurde broeken, de keuze tussen bordeaux rood, donker groen of toch de wit met zwarte stippen was lastig. Maar toen bleek ik de rode toch het mooiste te vinden, gelukkig maar, aangezien alleen die versie er nog in mijn maat was.   9,95  H&M

Verder heb ik nog twee paar oorbellen gekocht bij de C&A, die zien jullie vast wel verschijnen op een foto binnenkort. En een tube Garnier BB creme (met korting! hiep hoi, 7.95 - DA) waarover ik binnenkort wel een review zal schrijven. Van mijn moeder kregen we nog twee nagel lakjes om te delen. Herome 2,99 p.s. - Douglas.

Om de dag af te sluiten zijn we (alweer) lekker wezen chinezen. Mijn opa en oma zijn fan van chinees eten, en ik als werkneemster in een Aziatisch restaurant natuurlijk ook. Met Jasmijn thee natuurlijk, want dat is er heerlijk bij!


Hoe was jullie dag?


Liefs,
Marieke 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten