Pagina's

donderdag 16 augustus 2012

LOVE SONGS

LOVE SONGS, nee niet alleen maar liefdes liedjes, maar de liedjes waar ik van hou. Ik verzamel ze hier, voor jullie!



 

The Beauty of Who You Are - Marc Broussard Al tijden had ik het nummer niet meer geluisterd, totdat ik het ergens hoorde. Ik weet niet meer waar of wanneer, maar ik moest hem thuis gewoon weer op zoeken, én grijs draaien natuurlijk.
Kill Kill - Lana del Rey Een heleboel nummers van deze prachtige damesstem zijn inmiddels al bekend, maar deze naar mijn idee niet. Ik weet niet hoe het komt, maar ik vind de muziek van mevrouw Del Rey iets mysterieus hebben, en soms zelfs sexy. Geen idee of muziek sexy kan zijn, maar dit verdient die titel naar mijn mening.

You and I - Ingrid Michaelson Deze dame was voor mij ooit een grote onbekende, totdat ik haar versie van Parachute hoorde (Ook gezongen door Cheryl Cole, misschien ken je het daarvan). Een paar weken terug was ik muziekjes aan het uitwisselen met een goede vriend, en tegelijk kwamen we hiermee aanzetten. Het is schattig, leuk, lief en het koor vind ik heerlijk! 


Stiekem toch wat love songs, iemand nog aanraders?

Liefs,
Marieke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten