Pagina's

woensdag 15 augustus 2012

DIARY

Helaas, de vakantie in het noorden van Nederland zit er op! Wat heb ik genoten, het weer was heerlijk en ik heb een bruin kleurtje waar je bijna ú tegen mag zeggen. Heerlijk winkelen, gebakjes eten, rennen, zonnen, lekker eten en gezelligheid met de familie: súper!

Jammer genoeg eindigde het feest iets minder feestelijk, tijdens het opruimen viel mijn lieve oma, en na een ambulance en ziekenhuis avontuur in Hoogeveen bleek haar enkel op drie plekken gebroken. Dus heb ik haar samen met mijn moeder terug naar Ede gereden omdat er geopereerd moest worden. Het duurde allemaal veel langer dan geplanned, en nu wordt zij waarschijnlijk op dit moment geopereerd. Hopelijk komt alles goed!

Ondertussen ben ik druk bezig de laatste dingen voor mijn studie uit te pluizen, een slaapplek aan het zoeken voor tijdens de intro's, aan het bedenken hoe mijn kamer weer ordelijk wordt én blijft én aan het uitzoeken wanneer ik genoeg geld heb voor mijn lang gekoesterde droom: Macbook Pro. De vraag is dan wel mét of zonder Retina en gaa zo maar door. Genoeg denk werk dus!

Liefs,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten