Pagina's

woensdag 8 augustus 2012

DIARY: Shopping in Assen

Zo! De buit is binnen. Gisteren ben ik lekker wezen winkelen in Assen, samen met mijn zusje, moeder en oma. We zijn een soort van 'shopping-team'. Winkelen met je oma klinkt misschien niet reuze spannend, maar die van mij mag met me mee hoor! De dingen die mijn moeder maar niets vindt, vindt mijn lieve oma vaak juist heel erg leuk. Kortom: bijna altijd iemand die het met me eens is, en dat resulteert dan in weer wat leuke aankopen.


Ik heb, samen met oma, mijn slag geslagen bij The Body Shop. Ik vond de producten vaak vrij prijzig, maar ze zijn  oh zo fijn. Daarom vergeet ik die prijs, want bijvoorbeeld de Body Butter, in mijn geval Mango, mag dan misschien wel 15 euro kosten, de pot is huge! Daarnaast kocht ik de bijpassende olie, en de body spray. Oma kocht dezelfde variant. Alles in de geur mango.

Ook vond ik een leuk kanten shirtje bij de H&M, welke ik echt niet kon laten hangen. Na enige twijfel over mint-groen en gebroken wit koos ik de witte variant. Iets minder opvallend, maar wel lekker classy. Bij dezelfde winkel kocht ik schoenen. Normaal doe ik dat eigenlijk nooit bij de H&M, onder het motto: dertien-in-een-dozijn. Maar deze enkel laarsjes, met hak, vielen wel bij mij in de smaak. De voorkant is van kunst leer, de achterkant van suede. Nice!

Inmiddels hebben we een andere camping gevonden, iets zuidelijker. Dat betekend nieuwe shopplaatsen! Al hou ik in mijn achterhoofd ook nog wel een beetje mijn MacBook Pro, die ik graag binnenkort zou willen kopen. Dus niet alles op-shoppen!


Hoe is jullie vakantie?

Liefs,
Marieke

1 opmerking:

  1. aah leuke spullejtes
    ik volg je via bloglovin & GFC
    lliefs

    lifofrosalyn.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen