Pagina's

dinsdag 17 juli 2012

WORK: Workaholic

Het is misschien een beetje overdreven, maar toch: ik vind dat ik best veel werk. Niet dat ik extreem veel uren maak, maar twee baantjes combineren en dan twee keer op een dag, zoals vandaag, is toch wel pittig! Ik mag dan soms wat klagen, maar ondertussen weet ik ook heel goed waar ik het voor doe...


Sparen, sparen, sparen en nóg eens sparen, en waarvoor dan wel zul je misschien denken? Een Macbook! Ja, ik wil echt al tijden een laptop, en dan maar gelijk goed. Nu is het nog even zoeken naar welke variant ik van die mooie apparaatjes wil. In iedergeval een Macbook Pro, maar welke is nog even de vraag. 13' vind ik persoonlijk écht veel te klein, en de 17'is práchtig maar ook húge, zeker als ik me bedenk dat hij ook mee naar school zal moeten.
Qua geheugen zal ik me maar laten adviseren door mensen die er écht verstand van hebben, terwijl ik ondertussen nog even wegsmelt bij alleen al plaatjes en filmpjes van mijn motivatie.
Want wees eerlijk, wie wil nu niet zo'n beauty hebben?

Heb jij ook een Macbook, of eventueel tips voor de aanschaf?


Liefs,
Marieke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten