Pagina's

woensdag 18 juli 2012

WISHLIST

Het is echt ongelofelijk, hoeveel ik wil hebben, hebben en nog eens hebben. Buiten dat het, na enige tijd nadenken, toch aardig wat is, bedenk ik me dan ook telkens weer dat het zoveel geld kost. En ondanks het feit dat ik aardig wat uurtjes werk, heb ik nog net niet genoeg om aan alles te kunnen voldoen..
Want wat wil ik dan zo graag? Hier komt 'ie:


-Macbook Pro 15' (jaa ik ga hier nog veel over schrijven, het is echt mijn numero uno wish!)

-Dagje los gaan in de Primark

-Nieuwe jeans , ik koop ze niet zo vaak, één omdat ze nooit perfect zitten. Twee: als ik dan de perfecte jeans heb, dan draag ik hem tot hij het leven laat. Precies wat de afgelopen weken is gebeurd met mijn twee goude oude favorieten..Helaas!

-Een nieuwe DSLR, echt mijn Sony doet nu al jaren trouw wat ik van hem vraag, maar soms schiet hij echt te kort. Toch staat hij niet bovenaan. Die Macbook wil ik al zo lang, dus die gaat voor. Daarna beginnen we het spaarproses opnieuw, al zal dat allemaal wel tijden gaan duren, aangezien er ook een studie voor de boeg staat: inclusief prijskaartje..

-Conditie, haha, ik weet dat je die niet kunt kopen, maar écht ik wil zo graag een goed uithoudingsvermogen, maar heb ook de nare eigenschap dat ik sporten háát. Nu hoor en lees ik veel enthousiaste berichten over hardlopen, en misschien moet ik daar dan maar eens mee beginnen. Al zal het een lange weg worden voor iemand die geen discipline heeft wanneer het om sport draait!

-Bovenal moet er natuurlijk ook geld zijn om eens lekker uit eten te kunnen, óf gewoon eens lunchen of stappen.

Mocht jij toevallig een geldboompje hebben, dan hoor ik het graag ;-)


Liefs,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten