Pagina's

dinsdag 7 februari 2012

LIFE: Third Wheel



Relaties, het is me wat! Als ik om me heen kijk krijgen steeds meer mensen een relatie, sommigen lijken de eeuwige liefde te hebben gevonden, anderen hebben gedurig ruzie en drama. Op die momenten prijs ik mezelf gelukkig dat ik single ben! Gisteren was er weer zo'n momentje, ik schreef er al over op mijn blog; ik keek dr. Phil. De beste man heeft vaak gelijk, maar deze keer was ik het totaal niet met hem eens!
In de studio was een getrouwd stel, ouders van een jong kindje. De vrouw uit dit echtpaar had op het werk een collega, zij zag hem als een goede vriend. Dingen die ze niet thuis kon bespreken, bijvoorbeeld problemen met haar gewelddadige man, besprak ze met hem. Dr. Phil vond dat dit absoluut niet kon!

Als ik nu naar mezelf kijk, ik heb een hele goede band met verschillende jongens, deze zou ik voor geen goud willen missen! Als we dr. Phil gelijk geven zou het betekenen dat ik, zodra ik een relatie zou hebben, die jongens niet meer zou kunnen spreken en ontmoeten, zonder dat er 'meer' zou zijn. Ik was verontwaardigd! Ik zou die twee jongens voor geen goud willen missen, en zolang ik weet waar ik mee bezig ben, en trouw blijf aan mijn liefde, wat is het probleem dan?

Ik ben er nogsteeds niet achter, ik vind het juist goed dat je iemand hebt die er buiten staat, met wie je dingen kunt relativeren, al moet je je relatie natuurlijk niet vergeten! Sorry dr. Phil. dit keer ben ik het niet met u eens! Natuurlijk moet een vriendschap niet te ver gaan, als mijn vriend een vriendin zou hebben met wie hij net iets té close is, zou ik ook onzeker worden en gaan twijfelen, maar een drankje doen en over het leven praten, what's the problem? Misschien denk ik te makkelijk, en doe ik het heel anders als ik in een relatie zit, maar voor nu vind ik het allemaal een beetje ver gaan! Als je weet dat het goed zit, en je elkaar kunt vertrouwen, dan moet het goed komen!


Heb jij ook een beste, mannelijke, vriend?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten