Pagina's

woensdag 8 februari 2012

LIFE: Happiness Only Real When Shared

Geluksmomentjes, ookal zit alles soms even niet mee, en lijkt het alsof je nooit meer ergens van zult genieten, er zijn als het goed is ook dingen in het leven, die je een fijn gevoel bezorgen. Soms moeten ze huge zijn om je blij te maken, soms zijn ze héél erg petit. Hieronder mijn momentjes, van klein en groot geluk!

Lees snel verder..

  • Cola uit een CocaCola glas, én zo'n echt flesje, waar de naam in het glas staat.
  • Lekkere koffie of hot chocolat uit (mijn) Starbucks beker.
  • Prachtige, en vooral smakelijke cupcakes en taart.
  • Mooie kleding, waarin je je helemaal top voelt!
  • Stomste bordspelletjes spelen met de leukste mensen. Dan is alles namelijk goed.
  • Foto's maken waar ik trots op kan zijn, complimentjes maken het helemaal af!
  • Een warm bad.
  • Liefde, van mijn familie en vrienden.
En zóveel meer! Ik ga vaker lijstjes posten, als ik weer meer weet,

Wat zijn jouw ´moments of (little) luck' ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten